Tuesday, May 3, 2011

The Next KMC

yeah.That word remind me what i have to do. Now i being so energetic to burst myself into that title. How that i can achieve that? By being so shy and remains shy. Oh My Godness! I can't be like thats. My life remain as usual. I want the life with all positive people. It's is not impossible but will be imposibble if u set up ur mind with all negative things.








Wah,ble la aku bole pkai bju camnie.
(maksod dye ble la aku nk kurus nie.)








Adus,jelez plak aku tgk gamba nie pkai tuxedo.cam aku plak nk pkai baju nie.SMARTER beb...
haha.sori la ye sebab aku da x speaking. TERBELIT lidah aku cakap mat salleh nie.tp kan sebenarnye aku nk sahre ngan korunk sket nie.tp tolong la jangan bagitau orang laen.sebab aku nie segan.Nie rahasie kite berdua. Okey,biar aku reveal kan bahawasanya aku ade darah kacukan "Australian".  WTF! HAHAHA. klau korang gelak tue aku da tau da. Nie mesti kes korang jeles. HAHA  okey la.x caye tanye la aku.jangan tanye mak bapak aku.
HAHA. sebab nanti dyeorg pon ketawe kan aku.











ketawa pastikan mulut anda sebesar ini.
haha!











okey kengkawan yang saye sayangi sekalian,aku ade satu cite nie.penah dengan LUCIFER ?
klau x silap la lucifer tue raja iblis.haha.tp tolong la korang jangan carik makne lucifer tue kat google translate.
HAHA.sebab laen maksod dye nanti.Biase la. Software saje.tp kan luficer nie da wujud kat dunia sekarang. HAHA.mesti korang x caye.aku dah agak dah.tp ble aku tunjuk ko bru korang cam tersentak.
xpercaye gak? Tgk picture nie ------>

















tgk tue.tanduk comel dye.haha






ala3.comelnye.makan ape tue?






agak-agak mane dye dpt tanduk tue? 









Korang taw x ape yang aku pikir ble tgk gambar yang last nie. Aku terpikir klau daripada lahir dye da ade tanduk nie. Camne la mak dye yang mengandungkan dye. X ke pecah perot org tua tue. Iskh3!
Kesian3.(cakap ala-ala dalam cite Madu 3-P.Ramlee)












Ini lah dunia,macam-macam benda bole jadik.
benda yang korang x terpikir pon ade kt sekeliling kita.
Okey la.aku sebenarnye ade byk lg yg nak share nie.
tp kene tggu post aku yg seterusnye.
HEBAT!

No comments:

Post a Comment