Saturday, July 16, 2011

Are You Ready?

Bersedia atau tidak,bolos saja dinding itu.
WTF! da lame sungguh aku x update.
rindu sungguh.aku da xberani letak entri mengancam.
takot kne banned la bro...











You are fired!










kali nie aku nak cite sket pasal alam perkahwinan aku.
aku da ready da nak kawen.KORANG bila lagi beb?
da matang....COME ON la....











Uishhh,xsabanye!!!











ALAMAK bro,cinta datang lagi.
pandai btol cinta nie kejap datang kejap absent.
nak taw x sape bakal bini aku?
HAHAHA.....














OMG!!!













Name dye heliza tapi disaintifikkan name dye menjadi EK88.
wahhh,gilo apo.ekau nak kawen ngan robot apo?
Bukan jang,meh sini den koba kek ko.
Pasnie den nak sambong blaja plak.Yola,org kate xkonal mako x cinto.
Den buek2 la jatoh cinto.Tue yg tros ajak kawen.Pokcik lepas nie nak sambong blaja kat uitm jo..
bak kate motto uitm tue."UiTM dihatiku".  Pokcikda lame da ade dlm hati.Sekarang da bertukar kat Hempedu plak.













Caya la beb!!!









Meh,den siap bagi lagu lg.
Amacam?












Okey la,pokcik da ngantok gilo nie.Doakan pokcik bia slamat kawen ngan makhluk asing nie.
Doakan skali supaye pokcik dapat menjalankan kewajipan pokcik sbagai suami EK88.
(EK88 tue maksod dye kejuruteraan minyak dan gas)

No comments:

Post a Comment